2011. január 18.

Tároló a legkisebb helyiségbe

Ez volt az első a nem-gyöngyös feladatlistámon, és hosszú nekiveselkedés után kb. 2 óra alatt el is készült. Varrógéppel valószínűleg hamarabb ment volna...
Még a két ünnep között vettünk terítőnek való anyagot - talán kartont -, és abból maradt vissza egy hosszú csík. Eredetileg csak zsepitartót szerettem volna, de ha már nekiáll az ember, miért ne cifrázza?



- A legalsó zseb kialakításánál egyszerűen felhajtottam a visszájára az anyagot, és a két oldalán végigvarrtam.
- A másik két zsebnek valót levágtam a csík túlsó végéből, és az alja és a teteje beszegése után rávarrtam az alapra alul és az oldalain.
- A tetejét úgy szegtem be, hogy a minta látszódjon (a zsebek felé hajtottam az anyagot kétszer).
- Utána két oldalt visszahajtottam (a színe felé) az egész csík mentén az alapot és a zsebeket is, és végigvarrtam rajta. A zsebek tetejénél néhány plusz öltéssel erősítettem meg a varrást.

- Végül felkerült a tetejére a ferdepánt, az aljára pedig egy gomb. Ide lehet rögzíteni a pótpapírt, végszükség esetére.
Nem mondom, hogy a hátulja gyönyörűséges lett, de ide megteszi :) A cső egyébként, amire rögzítettem, nem fűtéscső, így nem melegedhet túl az anyag - bár az öcsém szerint máris vörösizzásban van :)

ui.: az első sk tároló így nézett ki:
A munkahelyi öltözőm ajtajára került fel, tényleg maradék anyagokból. A díszítő szitakötők leírása itt található. Szintén került rá egy ferdepánt a rögzítéshez.

Nincsenek megjegyzések: