2011. január 27.

Másfél bogyó

Ehhez a szetthez másfél bogyót használtam fel: egy egész Szultán sapkáját (Mano, köszönöm a mintáját!) és egy fél Vezsuzsi bogyót (ennek is köszönöm a mintáját!) :)
Gondolom, más is minta-vadászattal kezdi gyöngyös pályafutását, én legalábbis ezt tettem. Mano mintái közül a Szultán sapkája fogott meg, egy nyaklánc készült belőle. Azaz mindjárt két nyaklánc, mert hordható röviden vagy hosszú pórázon. Ezt a megoldást már láttam valakinél - ha eszembe jut, hol, felteszem ide is - bár ő kicsit máshogy tette variálhatóvá a nyakbavalóját. A hosszabb verzió még tervezés alatt áll, úgyhogy csak a bogyót mutatom meg :)

Először egyszerű fülbevaló készült a lánchoz,
 majd karkötő, fél Vezsuzsi bogyó felhasználásával.

2 megjegyzés:

- írta... [Válasz erre...]

Elkezdtem visszaolvasgatni a blogodat, és ez a szultán minta nagyon megtetszett. Ha találok hozzá itthon alapanyagokat, meg is fogom fűzni.

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

@Dittygirl
Nagyon jó kis minta! A bogyó elég pici, tehát akár úgy is mutatós lehet, hogy egy láncra láncdíszként teszi az ember - a minta kitalálójánál talán ilyenre is van példa.