2011. január 31.

Hétvégi fülbevalóláz


Péntek délután utolért a fülbevalóláz.
Azt eddig is tudtam, hogy a Síp utcában (Budapest, VII. kerület) van egy Creamania nevű hely, de eddig „gyöngyös szemmel” nem igen méregettem. Pénteken csak egy csavaros kapocsért tértem be, mégis tekla- és kásagyöngyökkel gazdagodva távoztam, és azt is megtudtam, hogy itt is rendszeresen tartanak gyöngyfűző tanfolyamot. A bronz és krémszínű teklákból két pár fülbevaló is született.



Elirigyeltem a többi gyöngyfűző lány ékszerbemutató kellékeit, a kerti és szobanövényeket. De mielőtt bárki növények ellen elkövetett agresszióval vádolna: az illető cserepes egyik levelén találtam egy lyukat, azt használtam fel a fülbevalók felakasztásánál.


Csak hogy zöld fehér fülim se maradjon ki a szórásból, íme újrafotózva:
 

Nincsenek megjegyzések: