2010. december 26.

Kisvirágos karkötő stiftes kapoccsal

Kisvirágos karkötő mintáját Panitánál láttam.

A kapocs megoldást eddig még sehol, vagy csak nem néztem körül elég alaposan :)
Tavaly karácsonyra kaptam néhány pálca kandiscukrot, ilyeneket (a kép innen van).
Feladatuk betöltése után nem dobtam ki őket, hátha jók lesznek még valamire (a hátha jók lesznek még valamire polcomon már elég sok dolog várja a valamirét). Először a végén lévő fabogyókat használtam fel: nincsenek ugyan végig kifúrva, Peyote bogyó megfűzés gyakorlásához viszont tökéletesek (és az átlyukasztásuk sem igényelne túl nagy fáradtságot). A pálcából pedig levág(at)tam egy akkora darabot, ami biztosan nem tud kibújni a karkötő végére készített gyöngyhurokból, majd 4 szemes Peyote gyűrűvel vettem körül. A gyöngyhurokba csak a gyűrűt dugom be, majd abba a stiftet. A kapocs tartósságát az idő dönti el, majd megemlékezem arról is.
Panita, köszönöm a mintát!

Nincsenek megjegyzések: