2010. december 31.

Gyöngyobil

Van ez a klasszikus kifejezés: Gyöngyitisz. Sok helyen találkoztam vele. Nálunk ezt máshogy hívják: én gyönggyel fertőzöm a lakás egyes területeit.
Konkrétan már kész Gyöngyobil vagyunk - remélem, ez nem lesz rossz ómen :) Ahogy próbálom megtalálni a megfelelő fűzési terepet, itt is, ott is elhagyok egy-két gyöngyszemet. Persze a dekontaminálás igen egyszerű: hozom a Barbie-porszívónkat. A Barbie-porszívó nem rózsaszín, viszont nagyon picike. Szerintem egy Barbie-házra pont elegendő a szívóereje, nekem kétszer-háromszor át kell menni a szőnyegeken, hogy tiszták legyenek - de persze teljesen elégedett vagyok vele!

Ez az idei utolsó bejegyzésem. Eme ünnepi alkalomra kicsit felturbóztam az első Peyote-virágom telefonnal készült képét. Bár a telefonos képpel is teljesen elégedett vagyok :) Hiába, ez egy ilyen elégedett év vége. A leírás valahol a biser.info oldalon van, én a Peyote III. füzetben olvastam. Hogy mi lesz belőle, azt majd jövőre eldöntöm - még jó, hogy erre  csak egy napot kell várni.

BUÉK!

Nincsenek megjegyzések: