2010. december 30.

Háromszög mintás karkötő - az első saját minta

Tadaaam:
Az első saját tervezésű Peyote karkötő és néhány észrevétel.
Audrey ugyan hangsúlyozta, hogy Delicát ne keverjünk Toho Treasure-rel, még ha ugyanolyan méretűek is, mégis tettem egy próbát. Szerintem a méretkülönbséggel nem volt akkora baj, már ha sikerült ép Treasure-t találnom.
A piros szín 0727-es Delica (11/0-s); a szürke Gunmetal (A611), a fehér pedig OP-P-M Apricot Toho Treasure (11/0 szintén). A karötő megfűzése során 6 törött/deformált Apricotot és három szürkét tettem félre - és tehettem volna többet is, mert a karkötő szélessége nem állandó, kicsit hullámzik.

A minta letölthető innen (hátha jobban nagyítható). A kapocshoz a háromszög egyik felét fehérre fűztem piros kerettel, a másik felét szürkére. A háromszöget talán több sorral is a karkötőhöz lehet kötni, a stiftnek viszont elég mozgékonynak kell lennie a fel- és levételhez.

Még egyszer köszönöm minden gyöngyfűző lánynak (fiúval még nem találkoztam... :) ) az ingyenesen elérhetővé tett mintákat!

Jó fűzést!

Nincsenek megjegyzések: