2012. július 20.

Idegen tollakkal ékeskedem

Pontosabban csak eggyel, egy eltört váza darabjából készült karkötővel.

Karkötő Zsolnai porcelánból
Pi húgától kaptam névnapomra, nagyon tetszik. Azért is, mert újrahasznos, azért is, mert egyszerűen elegáns és azért is, mert sk készült. Lehet, csak én vagyok így vele, de amióta önkezemmel követem el az ajándékok gyártását, sokkal jobban értékelem a hasonlóan készülő meglepetéseket.
A karkötő hátulja így fest:



Ezzel a bejegyzéssel búcsúzom egy időre, 31-ig nem leszek internetközelben. Aki szintén most indul nyaralni, annak jó pihenést, a többieknek múzsacsókban gazdag hetet kívánok!

3 megjegyzés:

Orsi írta... [Válasz erre...]

Nekem ts tetszik! Neked meg jó pihenést kívánok!

- írta... [Válasz erre...]

nagyon szep! Nemreg volt egy kezmuves vasar az Iparmuveszeti muzeum aulajaban es ott volt egy alkoto, aki ilyen technikaval dolgozott, es hosszu percekig alldogalltunk a standja elott. nekem is az otlet tetszett meg, hogy ami masnak csak egy torott vacak, az az o keze alatt iparmuveszeti remekke valik.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta... [Válasz erre...]

Gyönyörű darab! Jó pihenést!