2012. február 29.

Kék-ezüst Madra

Ewa számos mintája ott lapul már a tarsolyomban, elsőként a Madra medált fűztem meg.

Kék-ezüst Madra medál

Van egy gyöngyös lány, akinek csodálom a munkáit, de számomra kicsit furcsán folyton úgy nyilatkozik az ékszereiről, hogy milyen gyönyörű, finom darabok, nőiesek és blabla, amit ugyan mások ékszeréhez esetleg odaírnék, de a sajátomról nem áradoznék így. Eddig. Mert most először nekem is ez jutott eszembe :)

A viziló is szereti Madrát :)

Nem vagyok szimmetria párti, ezen a láncon is látszik. A Gyöngyházban szereztem be az ovális elemeket, amiket swarovskival/csiszolttal díszített szerelőpálcákkal kötöttem össze. Még vissza kell mennem néhányért hogy fülbevalót is készítsek :)

Lánc a Madra medálhoz


Készült a lánchoz karkötő is.



A mintától kicsit eltértem, mert 9 mm-es helyett csak 6 mm-es szalmám volt kéznél.

Ewa, köszönöm a mintát!

4 megjegyzés:

Dittygirl írta... [Válasz erre...]

Nagyon szép lett! Az első benyomásomat valahogy úgy fogalmazhatnám meg, hogy "olyan, mint a Nap, csak Hold!", ami határozottan dicséret, ha figyelembe vesszük, hogy a napocskákat és a holdat is nagyon szeretem :)

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

@Dittygirl
Köszönöm :)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta... [Válasz erre...]

Gyönyörű darab!!Nagyon szép színekkel fűzted!!Gratulálok!

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

@EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads!
Köszönöm, Ewa!