2010. november 30.

Újra-csomaglás


A karácsonyban sose szerettem a csomagolást, mármint magát a csomagolóanyagot. Az ajándékok kibontása után a jobbakat kiválogattuk és félretettük a következő évre, a kevésbé használhatók a kandallóban végezték gyújtósként. Pár éve rákaptam az újságpapírba csomagolásra. Persze csak olyanoknál, akik talán nem sértődnek meg azon, hogy kvázi megspóroltam a szép csilli-villi papírkát/fóliát, ami rögtön a szemetesben végzi. Ez a csomagolás például egy könyvet rejt. Habár a masni elkészítéséhez szükség van némi cérnára, a rögzítéshez pedig celluxra, a csomagolás nagy része már második szerepét tölti be. Így a három elvből - reduce, reuse, recycle - az egyik legalább érvényesül. Hogy utána a szelektívbe került-e...?
Ezt a logót a St. Cloud State University honlapján találtam. Nem tudom, ők mit tesznek ennek érdekében (nem olvastam végig a honlapjukat), de a képkereső találatai alapján ez a logó volt a legszimpatikusabb - bár a 3 R-t kiegészítették 4-re.

Nincsenek megjegyzések: