2016. március 9.

Kulcstartó lakásavatóra

Nagyon belejöttem a kulcstartógyártásba - azaz csak festésbe. Ezúttal lakásavatóra készült egy. A srác sokat hord napszemüveget, így a figura is kapott egyet. Bár ez csak az okok egyike. Történt ugyanis, hogy Edit, a kreativajandek.hu háziasszonya (ha lehet így fogalmazni) felajánlotta, hogy a kipingálandó csávóka-körvonal lehet bajszos. Hm, jó ötlet, végül is sose vessük el a lehetőségét annak, hogy valaki kackiás bajszot növeszt.  Mivel alapvetően az illetőnek nincs arcszőrzete, a sima másik oldalt festettem ki, ami viszont nem került lelakkozásra. Most már értem, miért fontos a lakkozás díszítés előtt... Az alkoholos filc annyira megfolyt a szem rajzolása során, hogy végül inkább napszemüveggé alakítottam - bár így hajaz a megajándékozottra.


A ház díszítéséhez körömlakkot használtam. Volt pár éve (vagy még most is tart?) némi nude lakk mánia, akkor szereztem be a s-he aqua shine lakkját. Óriási csalódás volt - oké-oké, maradjunk annyiban, hogy nem jött be a színe -, házfestéshez viszont kiváló. A baba haja is ezzel készült. A ház csíkozásához némi celluxot és új kedvencemet, az essence  the pastels szériájának do nuts lakkját használtam. A csíkok direkt különböző vastagságúak :) Ahol elmázgáltam a lakkot, ott egy kis körömlakklemosóba mártott ecsettel hoztam helyre (ezért is jó a lakk). Az autót Pentart akrilfestékkel színeztem, ahogy a fickó ingét is. A nadrág a Maybelline Color Show Denims lakjától farmer színű, a cipő és az arc pedig fekete filccel készült. Használat közben pedig így néz ki a lakójára és az autóra váró ház (a fickó van bal oldalt, a fotó masina viccelt meg kép készítés közben, azért cseréltek helyet).


Azt hiszem, szeretem ezeket a kulcstartókat készíteni :)

2 megjegyzés:

- írta... [Válasz erre...]

Nagyon jó lett! A körömlakkos megoldás külön tetszik, nagyon szép, egyenletes felületet adott!

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

@Dittygirl
Köszönöm :)