2013. április 19.

Egyszerű memória karkötő

És ezzel mindent el is mondtam. Van a fekete-fehérnél kézenfekvőbb kombináció? Nincs. És a memória alapra fűzött karkötőnél egyszerűbb"minta"? Naná, hogy nincs.



Tegnap derült ki, hogy ma Andrea napi eszem-iszomra megyek. Nem akartam üres kézzel beállítani, de az idő rövidsége miatt csak ilyen apróságra futotta. Körülbelül háromszor álltam neki összeállítani a színeket, amikor Bözsi néni - aka nagymutti - megjegyezte, hogy készítsek fekete-fehéret, az mindenhez jó. Hiába no, a rutin az rutin. Feketéből csak egyféle árnyalatot használtam, kását és csiszoltat, fehérből viszont kristály, opálos és telt fehéret, valamint szintén csiszoltat.

Utólag is boldog névnapot minden Andreának, aki erre téved!

2 megjegyzés:

- írta... [Válasz erre...]

És vannak rajta tappancsok! A nagymamádnak igaza van, a fekete-fehér mindig nyerő kombináció. A memóriadrótban én azt szerettem, ahogy fűzés közben leszánkáztak a gyöngyök a végére - mindig az aquaparkos vízicsúszdákat juttatja eszembe.

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

@Dittygirl

A tappancsoknak sikerek volt (15 hónapos az ajándékozott kislánya) :)

A csúszdázó gyöngyöket én is szeretem nézni!