2013. március 2.

PIF játék - ajándékaim

Juditnál jelentkeztem PIF játékra. Szerdán találkoztunk a csere-bere végett - ugyanis megfenyegettem, hogy ha hozzám nem jelentkezik senki, neki készítek valamit. Titkon reméltem, hogy gyurmás dologgal lep meg, ugyanis ez az a technika, amivel eddig csak szemeztem, nála viszont jó néhány szépséget láttam már. Lehet, Judit gondolatolvasó? :)

Lámpánál
Természetes fény - hiányánál

Kaptam házi feladatot is: egy medált, aminek a lánc megoldásán már erőteljesen gondolkodom.


AMIkor a csomagolás passzol a megjándékozotthoz

Végül pedig jöjjön a csilli-villi bogyeszos fülbevaló.


Judit, köszönöm szépen a csodás ajándékokat!

3 megjegyzés:

- írta... [Válasz erre...]

Örülök, hogy tetszettek :) Mivel a könyves medál nehéz, vannak azok a szatén-gömbölyített bőr kombinációból álló nyaklánc alapok gyakorlatilag minden színben, az megtartja. Nekem a hímzett rókás medálomat is az bírja el, mivel nem nyílnak szét a (nem létező) szemek. Illetve a sodronyra fűzött nagyobb gyöngyök (ami kisebb, mint a sima tekla, de nagyobb, mint a 11/0. A pontos méretét nem tudom.) Bársonyszalaggal meg lehet "janeaustenozni". :)

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

@Dittygirl

Köszönöm a tippet! Magamtól biztos fém láncra tettem volna, de ha nem bírja el, nem is próbálkozom.

- írta... [Válasz erre...]

@Kemál Amál Ha találsz talán olyat, ami nem szemekből van, hanem egybe van, mondjuk mint a kígyólánc, az elbírhatja, de annál ez a szín ritka. (Egyébként jól sejtem, hogy a blogom már nem értesít téged emailben?)