Ez a roppant egyszerű, mégis sokat mondó szó járt az eszemben, mikor tegnap délután kiléptem a Gyöngyszigetből - az összeráncolt szemöldököt is tessék hozzá elképzelni.
3 mm-es ezüst csiszolt gyöngyöt szerettem volna venni egy zacskóval. A falon nem találtam, ezért egy zacskó 4 mm-essel a kezemben megkérdeztem az eladó hölgyet, hogy van-e ilyen színben 3 mm-es, a webshopban ugyanis láttam.
- Ha a falon nincs, akkor nincs. A webshop és az üzlet két külön dolog. Meg kell rendelni a webshopban.
Visszavittem a gyöngyöket, és tettem még egy próbát:
- Van arra esetleg mód, hogy mégis megkapjam azt az egy zacskó gyöngyöt? Vagy haza kell mennem, interneten megrendelni, és visszajönni érte?
- Nincs rá mód. Meg kell rendelni a neten és személyes átvételt kérni.
Jól esett volna, ha legalább kis rugalmasságot tapasztalok, nem csak totális elutasítást. Kiegyeztem volna olyanokkal, hogy:
- Ezt a három vevőt még kiszolgálom, ha tudsz várni 20 percet, akkor megnézem, van-e.
- Lányok (a függöny mögött), valamelyiktek meg tudná nézni, van-e ... gyöngy kiszerelve?
Szerencsére hazafelé az Üveghegyben találtam majdnem olyan gyöngyöt, így ma már nem kell elbumliznom az Oktogonra.
Konklúzió nincs, egyszerűen csak más hozzáállást vártam.
2 megjegyzés:
Ha lenne aktív mobilnet a telefonomon, ott a boltban megrendeltem volna, majd az orra alá dugom, hogy íme...
Remélhetőleg a többi eladónak emberibb a hozzáállása és legközelebb segítenek, mert szerintem igazából biztos volt gyöngy csomagolva.
@Dittygirl
Én is gondoltam arra, hogy megrendelem ott azonnal a gyöngyöt, de annyira okos telefonom azért nincs. Sőt.
A többi eladó kedves, első körben például elfáradnak a kérdéses helyre, és megnézik, valóban hiánycikk-e az adott termék.
Megjegyzés küldése