2012. augusztus 13.

Rózsaszín plecsni

A Kucorgó Ökorganizáció blog háziasszonya gondolt rám, amikor az alábbi díjat továbbadta:


A díjjal járó feladatok:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell. 
3. 11 kérdés feltevése
4. 11 ember jelölése

11 dolog magamról:
  1. Kémiával foglalkozom - bár ez nem lehet nagy újdonság.
  2. Kemál Amálnak egy barátnőm nevezett el, állítólag van egy ilyen regény.
  3. Amit még nem olvastam, de tervezem.
  4. 16 évig voltam tájékozódási búvárúszó és uszonyos úszó.
  5. Emellett néhány évig karatéztam és teniszeztem is párhuzamosan.
  6. Kedvenc hazai helyem Gyékényes, a nyugalom szigete - vagy inkább tava.
  7. Két ebbel jártam kutyaiskolába, az egyik orosz fekete terrier volt, a másik komondor.
  8. Utóbbinak józan paraszti esze van, és nem csinálja meg sokadjára azt, amiről már egyszer bebizonyította, hogy megy neki - nem hülye, csak kutya.
  9. Még mindig van egy csomó aloe verám, amit szívesen osztogatnék, ha lenne kinek.
  10. Nincs egyetlen A LEGJOBB barátnőm.
  11. Én vagyok a negyedik generációs Amália a családban - és remélem, nem az utolsó :)
Kucorgó Anyámkája kérdései:

1. Miért kezdtél el blogot írni?
Belevágtam egy algás bizniszbe, azokat a termékeket szerettem volna reklámozni. Nem volt hosszú életű.

2. Minek örültél a mai a legjobban?
Egyelőre ennek a díjnak.

3. Mit vársz ettől a naptól?
A végét. Barátnős kávézás/szörpözés vár a Gottier-ban.

4. Mit vársz ettől a héttől?
A színösszetételt. És akkor gyöngybeszerzés, menyasszonyi szett készítés.

5. Mit vársz ettől a hónaptól?
Sok sikeres kísérletet. Meg persze a szett elkészültét.

6. Mit vársz ettől az évtől? (Hopsz, ezekkel a mit vársz kérdésekkel, rögtön 4 meg is volna, és még lehetne fokozni :) 
Legalább egy cikket - sajna egysíkú a gondolkodásom, csak szakmai téren mozog.

7. Ki a kedvenc íród?
Nincs. De mostanában sok Rejtőt olvastam.

8. Melyik a kedvenc vicced?
Pf... azt nem tudom leírni, de helyette ez:
- Mit csinál a szú?
- Perceg.
- És a kis szú?
- Másodperceg.

9. Szerinted mi a barátság?
A barátság az, amikor megmondhatom, hogy nem értek egyet. És nincs belőle sértődés. Amikor nem csak én hívom/írok/keresem, hanem ő is. Ha néha visszakérdez: és veled mi van? De ez a kérdés nem ér, mert még tudnám folytatni!

10. Mi az amit a legjobban utálsz?
Meddő beszélgetések.

11. Mi az amit a legjobban szeretsz?
Hasznos időtöltés. A nap bármely szakában. Számomra hasznos :)

Ér továbbadni a kérdező kérdéseit? Mert akkor engem az 1., 6., 10. és 11. kérdés érdekelne. És hogy mivel foglalkoznál, ha BÁRMI lehetne az. Azoktól, akik erre járnak és van kedvük megválaszolni. Ha választanom kellene, akkor persze azokat nevezném meg, akik hozzászólásokat szoktak hagyni (hiszen valószínűleg ők olvassák ezt a bejegyzést is), de ha valaki most tévedt ide, és kedve szottyant, akkor neki is adom ezt a díjat.
Köszönöm a díjat!

1 megjegyzés:

Kucorgó anyámkája írta... [Válasz erre...]

Nagyon aranyos vagy, de én már megkaptam ezt a díjat :))