2011. október 18.

Nászajándék: borospalack kis extrával

Hétvégén esküvőre voltunk hivatalosak. Az ifjú pár szereti a finom borokat, így két palacknyi nedűvel leptük meg őket. Évekkel ezelőtt hallottam felöltöztetett borosüvegekről, ezért elkezdtem a Neten keresni szabásminta után, hogy ezzel tegyük egyedibbé az ajándékot. Találat híján ilyen lett:

Borosüvegek - menyasszony és vőlegény


A menyasszonyi "ruha" elkészítését le is fotóztam, hozzáértők talán ez alapján is el tudják készíteni, ha kedvet kapnak:

Szoknya hátulról
Fodor kialakítása










Szoknya korca



Használatra készen









Menyasszonyi fátyol














Borosüveg - menyasszony






















Némi magyarázattal bővítve készítettem egy útmutatót a borosüveg menyasszonyi díszéhez.

Borosüveg - vőlegén
Mivel szinte utolsó pillanatba készültem el, a vőlegényi díszről fázisfotók nem készültek, de íme egy kép közelebbről:

Nincsenek megjegyzések: